Inter Cars SA z Laurem Klienta 2014

Inter Cars SA znalazł się na podium podczas IX edycji ogólnopolskiego plebiscytu popularności produktów/marek/usług na krajowym rynku a tym samym zajęła I miejsce w programie Laur Klienta 2014 w kategorii Dystrybutorzy części samochodowych. W plebiscycie klienci wybierali spomiędzy 7 podmiotów. W edycji ogólnopolskiego projektu konsumenckiego Laur Klienta 2014 marka Inter Cars SA zdobyła pierwsze miejsce w sondażu przeprowadzanym od stycznia br. Ankiety zostały przeprowadzone wielotorowo, tj. podczas sondowania telefonicznego i głosowania internetowego za pośrednictwem witryny internetowej     www.laur-konsumenta.pl.
Godło Laur Klienta jest potwierdzeniem silnej pozycji nagradzanych marek i stał się zbiorową formą rekomendacji.

Inter Cars SA najlepszy w Polsce

Inter Cars SA został wybrany najlepszą spółką giełdową 2013 roku, według rankingu Pulsu Biznesu.
Giełdowa Spółka Roku to najstarszy i najbardziej prestiżowy ranking spółek giełdowych, organizowany przez redakcję „Pulsu Biznesu" już od 15 lat. Ponad 120 ekspertów, ankietowanych przez TNS Polska, oceniło poziom kompetencji zarządu, perspektywy rozwoju, sukces w 2013 r., relacje z inwestorami oraz jakość produktów i usług. W rankingu sklasyfikowano ponad dwustu emitentów.
Dodatkowo Inter Cars SA zajął trzecie miejsca w kategoriach „Kompetencje zarządu” oraz „Sukces 2013”.
Inter Cars SA został doceniony dzięki ogromnej pracy wykonanej w ostatniej dekadzie, a w szczególności w trakcie ostatnich 5 lat, co zaowocowało wymiernym sukcesem. Jeszcze w 2009 r. skonsolidowane przychody tej spółki wynosiły 2 mld zł, a zysk netto 68 mln zł. Cztery lata później przychody przekroczyły 3,5 mld zł, a zysk netto poszybował do 150 mln.